środa, 3 czerwca 2015

Pomidorowe tulipany z serkiem na przystawkę

Pomidorki daktylowe zamienione w tulipany to ciekawy pomysł na prostą, szybką i smaczną przystawkę.


Właściwie trudno tu o jakikolwiek konkretny przepis. Na pewno przydadzą się małe pomidorki (u mnie daktylowe), szczypiorek, sałata (np. rzymska) i przyprawiony serek twarogowy.
Serek musi być gęsty, żeby nie wypływał z pomidorków. Ja użyłam fety i ricotty, które zmieszałam, doprawiając pieprzem i świeżą bazylią. Można jednak doprawić go wg własnych upodobań.
Pomidorki wystarczy głęboko naciąć na krzyż i usunąć wodnisty środek. Napełnione serkiem pomidorki trzeba ułożyć na talerzu przybranym sałatą i szczypiorkiem. Ja dla wygody do napełniania użyłam jednorazowego worka cukierniczego, ale można to zrobić po prostu łyżeczką.



Pomysł na tę przystawkę narodził się w innej głowie, ale nie jestem w stanie wskazać, w której :) Nie podaję więc linka, ale sam pomysł puszczam dalej, bo być może komuś spodoba się tak, jak mnie :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Z przyczyn technicznych komentarze przed publikacją będą weryfikowane.